پــ نـــ پــــ سری جدید 3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

ساعت خوابیده، چهارپایه آوردم، میگه میخوای باتریشو عوض کنی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

پدر بزرگ یکی از دوستان فوت شد رفتیم تشییع جنازه. موقع برگشت یکیو دیدیم گفت: دفنش کردن!؟ گفتیم : پـَـ نـَـ پـَـدیدن گوشتش خوبه کبابی خوردش کردن

بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره. بردیمش اورژانس پرستار میگه آوردین بستری کنین؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اآوردیم خونش رو تو شیشه کنیم

به دوستم زنگ زدم نیم ساعت بام حرف زده حال جد و ابادو پرسیده اخرش میگه فاطمه تویی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ ننه بزرگته!!!!!!!!!!

به کارمند بانک میگن آقاشما صدوق دار هستی میگه پـَـــ نــه پـَـــ هاج بگم

 مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!


 لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

 دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

 دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
 می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

 به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
 پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

 رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!





:: موضوعات مرتبط: sms , پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Mohammad
ت : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی